Tandpijn komt altijd op de momenten dat je er het minst op zit te wachten. Zo is het vaak tijdens dagen dat de tandartsenpraktijk gesloten is of op tijdstippen dat er niemand meer aanwezig is. Toch kan het zijn dat je dan een tandarts in Den Haag nodig hebt. Een spoed tandarts in Den Haag kan ervoor zorgen dat de pijn niet erger wordt en er ook geen andere complicaties ontstaan. Je moet dan wel weten hoe je terecht kunt bij PHP Tandartsen Den Haag en waar je op moet letten. Onderstaande informatie helpt jou daarbij.

De tandarts in Den Haag helpt bij klachten

Een tandarts in Den Haag kan jou bij veel verschillende klachten helpen. Als je bijvoorbeeld enorme kiespijn, een opgezwollen wang of nabloedingen na het trekken van een of meerdere tanden hebt, kan de tandarts jou daarbij helpen. Een spoed tandarts in Den Haag is er ook voor jou wanneer er een afgebroken of uitgevallen tand of kies is na een ongeval. Je kunt binnen een korte tijd terecht bij PHP Tandartsen Den Haag, waar gedurende de dag ruimte voor jou vrijgemaakt kan worden. Hiervoor moet wel een afspraak gemaakt worden. Afhankelijk van de ernst van de situatie kan er vaak diezelfde dag nog gekeken worden naar de klachten of kun je worden doorgestuurd naar een van de andere spoeddiensten.

Vaak dezelfde dag nog terecht

Zodra je naar de tandarts in Den Haag belt, kun je dus vaak dezelfde dag nog terecht. Hoe vroeger je belt, hoe eerder je een plekje met spoed weet te bemachtigen. Voor pijnklachten worden er namelijk altijd plekken vrijgehouden om iedereen van dienst te kunnen zijn. Ook buiten openingstijden is het vaak mogelijk om een spoed tandarts in Den Haag te bereiken. Hiervoor is een speciale spoedgevallendienst van Dental 365 bereikbaar. Zo hoef je nooit met pijn te blijven lopen en weet je vrijwel zeker dat de klachten binnen een korte tijd verholpen zijn. Mochten er nog andere problemen zijn, dan kan er altijd voor een doorverwijzing gezorgd worden.

De problemen zonder spoed

Je kunt echter niet altijd terecht bij de tandarts in Den Haag met spoed. Vrijwel iedereen heeft wel eens problemen met het gebit die vervelend en storend kunnen zijn, maar lang niet alle problemen zijn een spoedgeval. Zo kan een klein gaatje heel vervelend zijn, maar kun je in principe nog even mee blijven lopen. Ook tandvleesontsteking is niet altijd spoed. In beide gevallen kan het dus geen kwaad om even te wachten en wordt de spoed tandarts in Den Haag niet ingeschakeld. Wel wordt er dan voor gezorgd dat je zo snel mogelijk terecht kunt binnen de reguliere tijden. Je zult hierdoor nooit lang rondlopen met deze klachten.

Maak een afspraak

Bij bloedingen, afgebroken tanden door ongevallen, opzwellingen door ontstekingen en onhoudbare kiespijn kun je wel altijd terecht. De tandarts in Den Haag zorgt er dan voor dat je binnen een korte tijd weer de oude bent.